środa, 9 września 2015

Zdobienie paznokci folią Aluminiową ;)

Witajcie w ten chmurzasty wieczorek :) Mam nadzieję, że Wasze samopoczucie jest lepsze jak moje - niezbyt korzystnie wpływa na mnie taka pogpda oraz jej gwałtowne zmiany ;) Okej dosyć marudzenia, a więc dzisiaj postanowiłam się zainspirować zdobieniem przy pomocy folii aluminiowej , całość wygląda bardzo sympatycznie, sama zamierzam spróbować tym bardziej , że metoda nie wygląda zbyt skomplikowaną i pochwalę się efektami ;)

1) przygotowujemy sobie złotko i wycinamy wzorki jakie chcemy mieć na pazurkach
2) paznokcie malujemy na dowolny kolor i czekamy aż lakier troszkę przeschnie ( nie może być całkiem suchy)
3) nakładamy folię tak aby przylgnęła do paznokcia
4)całość kryjemy np top coat - em
I gotowe! Prawda ,że proste ? :)

Tutaj znalazłam fajną instrukcję :)

     



Znam również inny sposób zdobienia paznokci za pomocą folii aluminiowej :) Efekt końcowy jest dosyć ciekawy - mnie się podobał aczkolwiek robiłam to zdobienie już z miesiąc temu a więc nie mam zdjęć ale jeszcze będzie okazja takowe   zrobić :) A więc:

1) Wybieramy dwa lakiery kontrastowe
2) Ucinamy odrobinę folii aluminiowej i formujemy z niej taki jakby  pomarszczony stempelek
3) Malujemy paznokcie lakierem dowolnym ( jednym z dwóch które wybraliśmy)
4 ) Wylewamy gdzieś odrobinę lakieru drugiego i maczamy w nim nasz stempelek
5) Na wyschniętych pazurkach odbijamy nasz stempelek
6) Dla lepszego efektu możemy pomalować na koniec jeszcze bezbarwnym lakierem i gotowe ;)


Co sądzicie o tych metodach ? Próbowałyście ? Jak spisały się u Was? :)

A zatem miłego wieczorku :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz