sobota, 26 września 2015

Zdobienie paznokci - metoda stempelkowa :)

Witajcie :)
Na samym początku chciałam Was przeprosić za moją opieszałość w dodawaniu wpisów ale dopadł mnie leń tak duży , że na tej pogodzie nawet nie mam ochoty wystawiać z domu czubka nosa  czy choćby zrobienia porządków w  notatkach a rok akademicki tuż tuż :) Ostatnio zbyt dużo narzekam a przynajmniej  takie odnoszę wrażenie :)
Wracając do tematu dzisiaj chciałam zaprezentować Wam zestaw do stemplowania paznokci. Jest to jedna z najprostszych metod wykonywania wzorków na paznokciach , która nie wymaga wiele czasu   i wyglada ciekawie i estetycznie :)
Zestaw do stemplowania  składa się z płytki, stempelka oraz ściągacza :) Ja swój zestaw kupiłam tutaj - KLIK


Jak wykonać zdobienie? To bardzo proste :) Najpierw malujemy paznokcie lakierem bazowym i czekamy aż wyschną.
1) na odtłuszczonej płytce  malujemy lakierem  wzorek który nas interesuje
2) nadmiar lakieru zdejmujemy ściągaczem
3) szybko odbijamy wzorek przyciskając stempelek i przenosimy go na paznokieć najlepiej ruchem "kołyskowym" 
4) Na koniec możemy pomalować jeszcze dla utrwalenia top coatem
Dzisiaj  tłumaczę na "sucho "ale może następnym razem nagram filmik :)

Moje pierwsze zdobienie wyszło tak :


Wybaczcie mi proszę jakość zdjęć :)


A tymczasem zapraszam Was na kolejny post o reszcie biżuterii która do mnie doszła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz