czwartek, 15 października 2015

Roślinki , roślinki - dużo roślinek :)

Konbanwa!!!
Tak jak obiecałam , dzisiaj wpis dotyczący roślinek. Ostatnio sprzątając swój pokój i przyglądając się mu stwierdziłam , że jest taki nudny, ponury bez żadnej radości czy kolorów i  wpadłam na pomysł , że przydałaby się jakaś ciekawa roślinka do poksoju ale i na wiosnę do ogrodu , ale żeby nie było zbyt łatwo postanowiłam , że chcę ja wychodować  sama :) Jedyny problem polega na tym , że nie umiem się zdecydować , bo jest tyle pięknych , ciekawych roślin i nawet tych bardzo dziwnych i zwariowanych które również  Wam zaprezentuję :) Bardzo dużą fazę ostatnio mam na drzewka bonsai sakura sa urocze :)










Do ogrodu zdecydowałam się na róże ale myślę nad kolorystycznym wariantem :)







 A teraz zaprezentuję Wam urocze i zabawne roślinki :)

- orchidea która wygląda jak małpka :P



- roślinka której nazwy nie pamiętam a wygląda całkiem jak babuszka :)


A teraz czas na mega dziwne :)

Roślinka poniżej to nic innego jak kaktus :)


Ta z kolei jest owadożerna ale szczerze?? Nie chciałabym mieć akurat takiej w pokoju - jak dla mnie troche ona straszy xD


A ta hmm pierś to jest melon ogrodowy- owoc :D Jak go zobaczyłam moja pierwsza reakcja to było zdziwienie ale później się już śmiałam :)



Jak sami widzicie , można spotkać cuda na kiju ii jest z czego wybierać dlatego jestem taka niezdecydowana ;) Może Wy mi pomożecie coś wybrać ?? :) Byłoby fajnie :) 
A tymczasem oyasuminasai :) :**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz