czwartek, 27 sierpnia 2015

Pierwszy post na moim blogu :)

Witajcie!
Postanowiłam założyć bloga dotyczącego kosmetyków i nie tylko. Co mnie do tego natchnęło? Hmm czytając Wasze wpisy rady i inne pomyślałam, że też bym chciała steorzyć swojego własnego bloga na temat kosmetyków i nie tylko, dzielić się swoimi opiniami, spostrzeżeniami :) Stworzyć małą społeczność gdzie panowała by miła atmosfera i dobre stosunki :) Nie mam w tym zbytniego doświadczenia więc początki mogą być ciężkie ale myślę , że w końcu będzie lepiej :) Do tej pory nie interesowały mnie te zagadnienia , ale pewne osoby zmieniły moje nastawienie i postanowiłam zmienić w swoim życiy ciś na lepsze - w końcu ;) Mam nadzieję, że znajdę osoby które zechcą czytać mojego bloga i wspierać mnie w jego tworzeniu i prowadzeniu :) Pozdrawiam Wszystkich i jeszcze raz serdecznie zapraszam !! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz