niedziela, 6 września 2015

Aliexpress czyli tanie rzeczy prosto z chin :)

Cześć wszystkim !
 Widziałam u Was na blogach metodę stempelkową zdobienia paznokci i nie  ukrywam , że bardzo mjie ona zainteresowała , niestety nie mam możliwości zdobytych płytek u mnie w miejscowości więc zaczęłam poszukiwania :)
1. Born Pretty Store
2. Amazon
3. AliExpress.com
Po chwili refleksji, analizie opinii i cen łzdecydowałam się na dokonanie zakupu na aliexpress.com
Miałam kupić tylko płytkę jednak kupiłam kilka innyvh rzeczy również a teraz czekam aż przyjdą :) A więc tak:
a) Płytka + stempel i drapak

Wybrałan wzór ten:


c) kolczyki motylki




Za całe zakupy dałam 17 zł więc myślę, że niedużo :) Myślę , że na aliexpress każdy znajdzie coś dla siebie :) Jak tylko rzeczy dotrą , każdej z nich poświęcę osobny post :)
zatem pozdrawiam i życzę miłego dnia lub wieczora zależy od pory w której czytacie ten post :) :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz