poniedziałek, 7 września 2015

Eveline Extra Soft Bio czyli na ratunek naszym ustom :)

Witam !
Jakiś czas szukałam idealnego kosmetyku dla moich ust , przerzuciłam masę pomadek i smarowideł aż w końcu znalazłam- jest to Regenerujący Balsam do Ust z Eveline . W swoim składzie zawiera masło kakaowe, olejek arganowy , kamforowy, mentol itd które mają korzystny wpływ na nasze popękane wargi . W tubeczce jest 12 g produktu, bardzo dobrze się dozuje. Balsam ma specyficzny ale przyjemny zapach , przynosi ulgę tuż po aplikacji :) Jednym słowem balsam spełnia wszystkie obietnice złożone przez producenta. Na moich ustach sprawdził się doskonale - już po tygodniu stosowania moje usta wyglądały dużo lepiej, zero pękniętych kącików  i odchodzących skórek , które utrudniały nałożenie i estetyczny wygląd szminki :) Mogę go z całego serca polecić.

Slyszałam również wiele superlatyw o masełkach Nivea :) Czy faktycznie są takie rewelacyjne? Czekam na Wasze odpowiedzi , a następnym razem wypróbuję je sama :)
Miłego  wieczorku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz