środa, 7 października 2015

Tani i dobry płyn/żel do kąpieli Isana :)

Cześć :)
Dzisiaj chciałam napisać kilka słów o płynie do kąpieli firmy Isana :) Ja zakupiłam ten o zapachu mandarynkowym i jest rewelacyjny . Oczywiście jest kilka wariantw zapachowych - kto co lubi :) Moim zdaniem ten płyn ma prawie same plusy  np:
- jest tani bo za 750 ml kosztował jedyne 5 zł
- ma bardzo ładny i przyjemny zapach
- bardzo dobrze się pieni
- nie uczula ani nie podrażnia skóry co najważniejsze
- pozostawia skórę delikatną, pachnącą i nawilżoną
- idealnie nadaje się na dłuższe kąpiele
- stosunkowo wydajny ( wystarczy go niewielka ilość )
- jako wadę można by wziąć konsystencję nie jest ani rzadka ani zbytnio gęsta ale to w niczym nie przeszkadza

Ja się poprostu zakochałam w płynie do kąpieli Isana , mam również z tej firmy odżywkę do włoów oraz żel do higieny intymnej ale o tym innym razem :) Jedno wiem na pewno jak tylko się skończy pobiegnę po taki sam lub inny wariant zapachowy ( uwielbiam bawić się zapachami) :)


A inne warianty zapachowe to np:

- lawendowy
- miód z mlekiem
- jabłkowy itd

Nie będę się rozpisywać ale każdy znajdzie coś dla siebie :) A Wy jaki macie swój ulubiony płyn do kąpieli z jakiej firmy i jaki zapach? :)
Miłego wieczoru wszystkim :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz