czwartek, 12 listopada 2015

Metamorfoza bloga :)

Witajcie moi mili :) !
Pewnie jak już zdążyliście zauważyć wcześniej mój blog był strasznie chaotyczny i mało zorganizowany ponieważ dopiero co zaczęłam swoją przygodę. Korzystałam z gotowego układu i szablonu jednak uważam , że zmieniło się bardzo dużo i to na lepsze :) Metamorfozę zawdzięczam Emilce , która jest bardzo pozytywną oraz sympatyczną osobą ,i postanowiła mi pomóc w stawianiu pierwszych  kroków w blogosferze , ponieważ sama jest blogerką. Prowadzi ona bloga: http://studentkazarzadzania.blogspot.com/?m=1  na którego naprawdę warto wpaść , bo wpisy są bardzo ciekawe a atmosfera przyjazna :) Przed metamorfoza blog wyglądał tak:

Mnie się podoba dużo bardziej wersja po zmianie a Wy co uważacie ? :)
Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz