piątek, 6 listopada 2015

Szampon Natei z Biedronki :)

Witajcie Kochani :)
Dzisiaj napiszę Wam o szamponie Natei który kupiłam w Biedronce w cenie 3.49 zł za 500 ml. Jest kilka wariantów zapachowych. Mój wybór padł na szampon z olejem z orzechów macadamia i  olejkiem migdałowym do włosów zniszczonych i suchych, który ma intensywnie regenerować. Żeby nie przedłużać wypiszę Wam plusy i minusy jakie zauważyłam , bo wiem , że lubicie konkrety :)

Plusy:
-tani
-wydajny
- dobrze się rozprowadza
- ma dosyć gęstą konsystencję
- bardzo przyjemny zapach
- nie podrażnia skóry
- dobrze się pieni (wystarczy mała ilość)
- zostawia włosy miękkie , pachnące
- włosy się dobrze rozczesują i nie puszą się

Co do minusów ...no właśnie się ich nie dopatrzyłam , na moich włosach szampon sprawdził się bardzo dobrze i jestem z niego zadowolona :) Ale wydaje mi się , że czy się komuś nada czy nie to już kwestia indywidualna :)


Czy używaliście kiedyś tego szamponu? Jakie macie wrażenie ? Jaki szampon lubicie najbardziej i jaki się  u Was  sprawdził najlepiej ? :)
Pozdrawiam Was serdecznie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz