czwartek, 19 listopada 2015

Płytki płyteczki i kocie mordeczki :D

Dzieńdoberek :)
Pogoda się zepsuła , pada deszcz deszcz ze śniegiem - przynajmniej u mnie jest tak paskudnie i do tego zimno , szaro , ponuro aż się nie ma ochoty wystawiać czubka nosa poza drzwi cieplutkiego domu , a tym bardziej wychodzić z wygodnego łóżeczka :P Zastanawiam  się nad tym jakby urozmaicić tą atmosferę i poprawić sobie nastrój :) Obecnie kończę wypalać świeczkę o zapachu czekoladowym i zastanawiam się na jaki inny zapach by się zdecydować - lubię mieć w pokoju romantyczny klimat :) hmm może źle  to ujęłam jednak  inaczej chyba nie potrafie :P  A wracając do  tematu  naszego posta - jako ,że ostatnio zbzikowałam całkiem  na punkcie zdobienia pazurków zamówiłam dwie płytki właśnie z motywem kocim bo jest taki "kawaii" :) Płytki prezentują się tak:








Wzorki z płytek odbijają się wyraźnie jak widać poniżej :)

Przyszły mi również urocze kolczyki kuleczki :) Prawdę mówiąc ze mnie jest sroczka na takiego typu błyskotki ale to chyba większość kobiet tak ma :) Kolczyki są śliczne i ładnie wykonane . Kupiłam je tutaj- KLIK 




A Wy jakie motywy zdobień na paznokciach lubicie? Czy wolicie jednolity kolor bez zdobień? :)
Trzymajcie się cieplutko - buziaczki :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz