sobota, 28 listopada 2015

Under Twenty - multifunkcyjny krem antybakteryjny

Witajcie Kochani :)
Nawet  nie macie pojęcia jak się cieszę , że w końcu weekend , a przede wszystkim z tego , że znalazłam czas aby zrobić jedną z rzeczy którą lubię, a mianowicie napisać dla Was wpis :) Ostatnie dni były dla mnie ciężkie, sporo nauki - pierwszy egzamin w tym roku akademickim i niesamowity stres .. A to bieganina do stomatologa ( swoją drogą miałam uraz do dentystów wszelakiej płci ale teraz mam tak sympatyczną Panią dentystkę , że mimo strachu idę zawsze na te wizyty niemalże z przyjemnością a z gabinetu wychodzę zawsze uśmiechnięta :D ) , to zakupy no i przygotowania do mikołaja bo przecież tuż tuż a tutaj brak pomysłu co kupić chłopakowi :) No dobra trochę zboczyłam z naszego tematu przewodniego więc powróćmy do niego :)
Dzisiaj chciałam Wam napisać co nieco na temat produktu z linii Under Twenty , a mianowicie lekkiego kremu BB i pudru ( oczywiście krem antybakteryjny ).


 Krem ten zawiera w swoim składzie np kwas hialuronowy, algi, substancje nawilżające itp substancje :) Sama już właśnie zużywam drugie opakowanie tego kremu a raczej już je kończę i jestem bardzo zadowolona z efektów jakie daje. Prosucent informuje nas , że krem ten nawilża , matuje, wygładza , maskuje niedoskonałości, wyrównuje koloryt skóry a także nadaje naturalny wygląd . Ja się z tym zgodzę w 100% , preparat ma konsystencję bardziej kremu aniżeli pudru co mi daje uczucie komfortu ( nie lubię mieć na twarzy "sztucznej maski" bo taką jak mam lub widzę u kogoś mam ochotę wziąć szpachlę i zdrapać :D  co prawda nie mam tu na myśli makijażu, który ma co nieco zakryć i poprawić a taki w którym ma się wrażenie , że zaraz odpadnie) i takiej świeżości, radzi sobie z niedoskonałościami, przebarwieniami , kolor skóry jest wyrównany a sama skóra nawilżona , co więcej powiem nie zaszkodził mojej cerze a wręcz przeciwnie jej stan się poprawił ;) Kolor ładnie się stapia z kolorem naszej skóry. Cena za opakowanie 75 ml to około 15 zł- ja płaciłam chyba 11 zł na promocji. Jest również bardzo wydajny, ma przyjemny zapach i łatwo się go rozprowadza - najlepszy efekt daje wklepywanie opuszkami palców :) Mogę go szczerze polecić :)

 A jaki jest Wasz ulubiony krem / puder ? Czy może macie jakichś swoich ulubieńców z serii Under Twenty ? Sprawdziły się czy nie ? :)
Dobranoc :)

2 komentarze:

  1. Produkty z UT są mi obce, pomimo, że jest to firma bardzo znana- może kiedyś się skuszę :)
    Zapraszam na najnowszy wpis.

    OdpowiedzUsuń