środa, 17 lutego 2016

Biżuteria do włosów :)

Cześć dziewczyny :)
Co tam u Was słychać? U mnie to co zawsze i do tego walka z uciążliwą migreną , dlatego też nie lubię bardzo zmian pogodowych - działam na nie jak radar  :) A wracając do tematu chciałabym Wam się pochwalić błyskotkami do włosów jakie mi sie udało ostatnio upolować. Uwielbiam tworzyć z włosów różne fryzury ale tylko pod warunkiem , że mam je czym przyozdobić ;) A to moje cudeńka, kompletnie się w nich zakochałam <3

* spineczka paw







* szpilka do włosów niebiesko zielona


Tak prezentuje się we włosach :) Fryzura robiona na "byle jak" więc wygląda jakby tajfun przeleciał ale chciałam koniecznie pokazać ją we włosach :)


A Wy lubicie błyskotki do włosów ? :) 
Miłego wieczoru życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz