poniedziałek, 29 lutego 2016

Sposoby radzenia sobie ze stresem..

Witajcie moi Mili :) Wiem , wiem obiecywałam pisywać posty bardziej regularnie ale coś mi to niezbyt wychodzi - zawsze mi coś musi przeszkodzić. Jako że sama jestem niezłym nerwusem , a taka pogoda tylko pogarsza mój nastrój , pomyślałam o napisaniu wpisu właśnie o swoich metodach walki ze stresem.  Pewnie zbyt wiele nowego nie napiszę ale może ktoś kiedyś skorzysta :D A więc tak:

1)  Spacer
Jak dla mnie jest to jeden z najlepszych sposobów , który pozwala mi ochłonąć i przemyśleć wszystko na spokojnie. Do tego jest to wysiłek fizyczny mimo wszystko więc cała negatywna energia gdzieś ucieka.

2) Wykrzycz to !
Być może brzmi to dla Was bardzo dziwnie , ale nic tak nie pomaga jak wykrzyczenie całej złości i frustracji .Czujemy się wtedy znacznie lżej. Tylko najlepiej znaleźć miejsce gdzie nikomu nie będzie to przeszkadzać :D

3) Zorganizuj rozsądnie dzień
Jeśli masz dużo do zrobienia a chciałabyś uniknąć stresu to rozplanuj sobie dzień dzięki temu wszystko powinno się udać.

4) Odpoczynek z kubkiem kawy/herbaty
Stresujemy się  również , gdy jesteśmy zmęczeni . Tak więc nic na siłę- odpoczynek też jest ważny !

5) Pogawędka z przyjaciółmi
Co jak co ale potrafi odprężyć. Masz dobrych przyjaciół? Świetnie ! , więc pogadaj z nimi . Rozmowa z kimś z kim się człowiek dobrze dogaduje pozwala zapomnieć o problemach .

6) Pozytywne myślenie
Myśl, że dasz radę - wiara w siebie działa cuda :]

7) Olej opinię innych!
Inni próbują Cię zdemotywować i pokazać ,że są górą? Nie daj się! Pokaż im , że znasz swoją wartość a ich opinie masz głęboko w D.

8) Masz zachcianki ?- po prostu je spełnij
Każdy z nas ma jakieś zachcianki :) Ja nie wiem jak Wy , ale mnie humor od razu się poprawia jak kupię sobie coś na co mam chrapkę :D Ot prezent od siebie dla siebie :P

9) Ziołowa herbatka
Osobiście polecam regularne picie melisy :) Pomaga :)

10) Policz do 10 i weź kilka głębokich oddechów :)
Nie chce Ci się zrobić nic innego? To policz do 10 i weź kilka głębokich oddechów , powinno Ci pomóc. Najszybsza metoda ;) U mnie raczej średnio się sprawdza :)

A Wy jakie macie sposoby walki ze stresem? Podzielcie się, może i ja skorzystam :)
Buziaki i miłego wieczoru :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz